090507

Blev hämtad av snyggehanna idag efter jobb. Stack hem till mig, käkade och körde sedan vidare till bohlen där vi även träffade lite andra små smurfar.
Hanna och jag satt lite mobbade för oss själva som vanligt. Snackade skit och fick till lite roliga skratt, framförallt pga en bara hyyfsad jobbig person bredvid oss. Haha endå lite kul ja. En liten knuff på emz ben av hannisen för att meddela att jag ska vara lite extra uppmärksam haha. Lika mycket skratt varje gång jag umgås med dig haha. Loooove it. :)

Nu har jag satt mig med en påse popcorn i soffan och är lagom trött.
Jobb imorgon, slutar kl fyra och sedan blir det hem om en snabb sväng för att senare dra vidare till Båstad med låjsi för att kolla på fiies modevisning. Ser verkligen fram emot det. Och kamera ska bannemig med, många foton ska det bli.

Hörs vi inte imorgon får ni ha en trevlig fredag allesammans. Pussinuss.


Måste tala om att jag har blivit beroende av knäckebröd igen. MED baconost. Mumma gånger tusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0