Sura kunder

Pratade med min line för en stund sedan och hennes operation hade gått bra. Underbart att höra. Har varit orolig över dig men som tur var gick allt kalas. Längtar tills jag får träffa dig mitt hjärta.

Och som vanligt har jag jobbat idag. Det finns verkligen speciella kunder. Som en kund igår, riktig surkärring. Vafan liksom, varför inte vara trevlig istället, så får man ju trevligheter tillbaka. Men nä, vissa kunder verkar redan ha bestämt sig för att vara otrevliga och sura när dom kommer fram till kassan. Sjukt borring faktiskt.
Som tur är finns det vissa som är över förväntan också, synd bara att inte alla människor kunde vara så.

Nu ska jag in i duschen sen blir det bingen. Hörs mer imorgon godingar. Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0