En toppenhelg

Denna helgen har varit riktigt bra.

I fredes var jag och låjs uppe i båstad och kollade på sofies modevisning. Mycket bra faktiskt. Fast då menar jag bara vissa. Ursäkta, men det var liksom inte någon victoria secret show som vissa trodde.
Men fiie var jätteduktig och jättefina kläder hade hon sytt. Lägger in bilder när jag lagt in dom från kameran.

Vi var hemma i malmö igen vid kvart över 12 på natten, så vi stack in till sofie snabbt och hämtade lite grejer, sen ner till becci i hölle som hade fest. Jag var dock nykter eftersom jag var chaffis, men det var helt okej endå.

På lördagen stack jag en sväng till triangeln och köpte lite småsaker jag var behövlig av. Senare på kvällen var det dags för förfest hos fiie. Jävla trevligt faktiskt. När alla stack så satt jag och niclas kvar och festade. Haha rätt ball faktiskt. Sen drog även vi till stan och träffade upp dom andra på barcelona. Vidare mot slagt och där var såååå stört ball haha. Jag och fiie dansade hela natten lång tills det var typ 5 pers kvar på dansgolvet. En riktig kanonkväll.

I söndags passade jag mina två busungar några timmar. Vi satt ute och lekte med belville, åt kex, drack saft, målade naglarna, badade i badkaret och åt många piggelinisar. Gud vad jag älskar er mina små gullefjun! En jättemysig dag med andra ord.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0