Världens mest otur

I fredags var nog min värsta dag på länge haha.
För de första så blev verkligen INGENTING bra när jag skulle till stan. Hade sminkat mig, satt håret i en knorr och satt på mig kläder. MEN icke, fan va äcklig och ful jag kände mig. Var tvungen att hoppa in i duschen snabbt. Men tror ni jag kände mig snyggare efter det? Fortfarande kände jag mig som ett skabb. Men de var bara att gilla läget, åka in till stan, och träffa hanna och annicka som nog var lite irriterad på seghuvet själv haha. (förlåt steffi, men kände mig lite som dig där haha)

När vi väl hade fikat och jag skulle ta bilen och köra ut från P-huset anna så blev det kaos haha.
Jag körde fram mot den bommen där man ska betala osv. Stoppar in mitt kort då det står ogiltlig biljett. WHAT!!?!? Provade typ hundra ggr men ingenting fungerade. Fick ringa på sån hjälptelefon och då sa kvinnan att det kortet som jag hade inte fungerar i deras sånna. MEN ÄRLIGT?! Lack lack lack.
"Vad gör jag nu då?" sa jag. Då svarar hon att jag antingen skulle ta ett annat kort eller betala med mynt. JAHA, och hur fan betalar jag med mynt då? "Ja då går du ner där vid hissarna så finns där en sån betalningsautomat" Jaha okej. Men vadå, ska jag backa tillbaka bilen då eller? Nej du får sätta på varningblinkersen. Haha ja så då gjorde jag de, lämnade bilen där, gick ner och betalade och då äntligen fungerade det. Haha jag suger verkligen på parkeringshus. BLÖÖ!

På kvällen igår stack jag, hanna och annicka på hemmafest i hölle. Roligare än förväntat faktiskt.
Haha jag hoppas verkligen ett gott skratt förlänger livet. För isåfall kommer jag och hanna aldrig dö. Haha jävlar vad vi garvade åt allting. Men kul var det iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ska faktiskt säga dig att jag är den som blir klar först här nere av alla;) rekordet på duscha, sminka, klä är 20 min;) miss you

2009-05-24 @ 17:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0