la cienega just smiled

Sitter här proppmätt hos Becca nu medans hon står i duschen. Vi var och storhandlade innan och lagade korv stroganoff med stekta champinjoner. Lovely gott.

Sen blir det film. Vi hade iallafall tur med vädret, eftersom tvåa är så fruktansvärt roligt så är jag tvungen att se ettan också eftersom jag hört att den ska vara ännu roligare. Till det blir det chips och dippa. Kan inte bli en bättre måndag.
Hinner inte få bilderna idag heller (sorry guys), men imorgon lovar jag att jag ska ha fått dom.


Kommentarer
Postat av: Alexandra R

Hehe ser lite konstigt ut med den munnen och näsan som dyker upp i bilden på dig.. =P

2009-11-10 @ 09:21:19
URL: http://stadsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0