i want you back

Då var första natten på jobb avklarad. Dock jobbade jag bara tre timmar. Fick sluta klockan två istället för sju. Rätt skönt första gången.
Ikväll är det jobb igen. Rätt chill jobb faktiskt. Ganska mycket städning men då har man iallafall något att göra. Hade ju deckat direkt i soffan om det inte funnits något att göra. Det gäller att dricka många koppar kaffe och äta många dextro så man orkar hålla sig vaken.
Det enda som känns konstigt är att jag kommer vara själv i hela huset hela natten. Lite läskigt. Men samtidigt skönt på ett sätt.
Lätt den bästa arbetsmiljön jag jobbat i iallafall. Så jäkla fint och rent överallt. Man vågar ju knappt sätta ner foten på en matta, eller peta på ett glasbord. Riktigt prydligt överallt. Fast hellre det.

Nog pratat om jobb.
Idag ska jag, hm ja jag vet inte riktigt. Får väl sätta på några maskiner med tvätt och städa mitt rum lite. Finns ju inte så mycket annat att göra.


Matt Costa - Mr Pitiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0