imagine all the people

Det blir inget mer jobb för min del på Victoria Park. Jag fixar det inte tyvärr. Tråkigt men sant.
Så nu måste jag söka en mängd andra jobb istället.


Så fett trött idag. Det blir nog en tidig kväll. Men nu snart ska jag sätta mig framför tvn, för klockan åtta är det dags för Ensam mamma söker igen. Underbart!



En annan hemsk sak som hänt. En tjej vid namn Amanda Ohlsson dog i fredags. 16 år och hela livet framför sig. Förjävligt rent ut sagt. Jag kände dock inte tjejen men jag kan endå inte förstå att det har hänt. Måste kännas förfärligt för alla nära och kära som stod henne tätt om hjärtat. Usch, hoppas jag aldrig behöver uppleva något sånt.
Vi får hoppas att hon har det bra i himlen nu.
RIP Amanda!

Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack så mycket:D

2009-09-13 @ 20:32:24
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: ijsaa

Älskade fina Amanda, vila i frid :(

2009-09-14 @ 23:44:55
Postat av: ida

vila i frid fina tjej. hallelujah!

2009-09-16 @ 19:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0