there wasn't anything I didn't love about you

Dryg jävla dag. Har varit uppe sen halv sju imorse för att ringa ner till vårdcentralen och få en tid. Klockan tio hade dom fortfarande inte ringt tillbaka till mig, så då tog jag tummarna ur röven och gick ner där själv istället. Satt i väntrummet lite över en halvtimme innan jag fick komma in. Och till slut visade det sig att det var urinvägsinfektion, precis som jag trodde. Så nu har jag hämtat ut antibiotika som jag ska gå på i fem dagar. Sådär lagom kul liksom. Men skönt att det ska försvinna nu iallafall.

Blir inget jobb för mig idag. Får stanna hemma och vila resten av dagen istället. Ganska skönt endå.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

SVar: Tack detsamma!

2010-04-06 @ 13:22:08
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: emma

grymma skor!



krya på dig!

2010-04-06 @ 15:16:47
URL: http://nuance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0