don't let the colour scare you



Det blev ingen update igår pga att jag var så trött och sen var jag inte hemma på hela dagen. Rätt skönt att slippa sitta vid datorn för en gångs skull.

Det har varit en lång skoldag idag. Tränat på min frisyr till frisyrhistorian, och den blev endå helt okej. Lite finputsning och några skjusteringar så ska det nog bli bra hoppas jag.
Förövrigt var min kära syster på besök på skolan. Jag och Saeunn gjorde blonda slingor i hela håret och det blev otroligt fint. Supernöjda var vi.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej igen! Var ett tag sedan jag gick igenom kommentarerna, men hur som helst är bloggen i full gång igen! :)

kram!

2010-12-06 @ 19:52:17
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0