That's the only way we get through day by day



Gud så dålig jag har varit här dom senaste dagarna. Har varken orkat eller hunnit sitta vid datorn faktiskt.
Kan börja med att berätta att julfesten med jobb kanske inte direkt blev någon julfest. Eller det beror nog på hur man ser det. Men vi åt julbuffé på jobb och sen drog vi in till Nöjesteatern i Malmö för att titta på Christmas Comedy, där bland annat Johan Glans var en av komikerna. De va galet roligt faktiskt, och gud vad vi skrattade haha. Såja, kanske inte direkt julfest, men kul var det.

I fredags satt jag modell till Diana och vi övade till hennes fotoprojekt som äger rum på tisdag. Kommer bli skitbra tror jag. Och sen på eftermiddagen var där galet mycket folk i salongen, så hela salongen var full med folk. Sjukt kul. Jag fick en slingkund själv för första gången, och de kändes bättre än förväntat.

Kommentarer
Postat av: Emma

guud så härligt att vara brun! lovely

2010-12-15 @ 14:32:53
URL: http://erikssonemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0