if he reads my mind

Ja ni får ursäkta bloggandet igår, men det var nåt fel med blogg.se så det gick helt enkelt inte bara.
Jobbade hela dagen igår och efter jobb stack jag och tränade. 30 min på crosstrainern, 10 min på rullbandet och 20 min nere på gymmet. Bra jobbat säger jag.

Det finns inte ord för hur trött jag är idag. Arhrhhhh jag orkar verkligen inte gå till jobbet:( Vill bara ligga kvar i sängen och sova några timmar till. Fyfarao.


Vi hörs efter jobb:) Trevlig fredag alla godingar.

Kommentarer
Postat av: agnes

tack søtnos! mitt hår ser ut så i vanliga fall men nu har jag permanentat mig:) så det blir væl snart platt igen;)



ha en trevlig fredag

2010-01-29 @ 09:56:39
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: FIKABLOGG

Gå in och kika på våran blogg! Vi tipsar om de bästa fiken i Malmö.

toppfik.blogg.se - värt ett besök!

2010-01-29 @ 10:12:29
URL: http://toppfik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0