I didnt came to say goodbye

Ja, återigen suger jag rent ut sagt på att blogga. Det har varit så mycket dom senaste dagarna så jag har inte hunnit helt enkelt. FÖRLÅT!

Göteborg var awesome. Vi hade verkligen askul. Tänkte slänga upp några bilder här alldeles strax, för sen åker jag iväg. Jag ska nämligen till SPANIEN idag, sticker hemifrån om ca två timmar. Jag och syrran ska överraska våra föräldrar som redan är där nere. Dom vet ingenting och det ska bli så jävla kul att se deras miner när vi kommer ner haha.

Spanien var nämligen den ena hemligheten, den andra får dessvärre vänta tills nästa vecka. Hoppas ni kan hålla ut lite iallafall.

Kommentarer
Postat av: P H O T O G R A P H Y

du får ha det så bra i spanien :D

2010-07-08 @ 11:51:53
URL: http://photography.devote.se
Postat av: BINA

Ha det underbart baby

2010-07-09 @ 11:51:16
URL: http://olasdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0