About all of the things that I long to believe



Hejsan på er.
Vi har haft färgteori hela förmiddagen i skolan. Lagom drygt och jag var lagom trött dessutom. Att det är snö,
minusgrader och snorkallt ute gör saken inte mycket bättre. Fuck vad längesen det var såhär kallt.

Men att sluta ett idag var väldigt behövligt. Nu har jag precis gjort mig ett litet mellanmål på soppa, avokado med tomat och vitlök, några pepparkakor, lite chips och ska nog klara av att plugga utan problem. Ska titta på en film nu som förhoppningsvis ger mig lite hjälp till mitt arbete och sen ska jag plugga resten av dagen.
Dessutom sitter jag här i världens mysigaste soffa med ett fett duntäcke. Kanske inte ska klaga på snön trots allt. Inte så länge man befinner sig inomhus iallafall.

Vi hörs lite senare.

Kommentarer
Postat av: sandra-en bra blogg!!

gotti :D

2010-11-24 @ 20:59:05
URL: http://saandraans.blogg.se/
Postat av: sandra-en bra blogg!!

gotti :D

2010-11-24 @ 20:59:06
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0