it's a white light moment


Bild från en julmarknad i Tyskland för två år sen.

Alltså fyfaaaaan för denna jävla kylan. Jag dog nästan idag. Stod och väntade på bussen i 20 min. Mina fötter var som is. Men när jag väl klev på bussen så blev dom fan bara kallare. När jag hoppade av bussen kunde jag knappt gå så stel jag var i tårna. Fick panik, så när jag väl kom en kvart sent till skolan slet jag av mina skor så snabbt jag kunde, plockade upp fönen och stod och fönade både mina tår och i skorna i säkert en kvart haha. Har nog aldrig varit så kall om fötterna alltså. En hemsk känsla.

Men en kul dag i salongen har det varit iallafall. Hade finbesök av Fiie. Klippte av en dm av hennes hår och det blev superfint. På eftermiddagen kom Cissi och skulle bli vidgjord. Det blev blonda slingor i hela håret. Superfint där också. Det är så kul att ha folk på salongen som man känner. Därmed inte lika nervös hihi.

Imorgon har jag prov i färg. Ska försöka trycka in allt i huvet ikväll, eftersom jag inte haft någon tid varken i helgen eller igår att göra det. Sen efter skolan ska jag och Anna till frisörgross. Äntligen.

Jävlar vad mycket text det blev här nu haha. Hoppas ni har en fin tisdagskväll alla frusna själar.

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

JÄÄÄÄÄTTTE mysig! :)

2010-11-30 @ 21:19:19
URL: http://ndotter.se
Postat av: becca

SV: åh tack så jättemkt :) helgen var helt underbar! hann med allt. perfekt! hur har din helg vart? :) nu är bilder på skorna uppe, och snart kommerett inlägg om egengjorda örhängen :)

2010-11-30 @ 21:44:18
URL: http://rebfre.se
Postat av: becca

SV: åh tack så jättemkt :) helgen var helt underbar! hann med allt. perfekt! hur har din helg vart? :) nu är bilder på skorna uppe, och snart kommerett inlägg om egengjorda örhängen :)

2010-11-30 @ 21:44:19
URL: http://rebfre.se
Postat av: becca

sv: åh tackar!! jag ät helt tokig i ringar. tänkte lägga ut alla mina ringar :) nu har jag även skapt lite egna örhängen :) kolla gärna in dem? Mm har du med dem skorna? :)

2010-11-30 @ 22:37:20
URL: http://rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0