But that don't mean i can't get you there



Igår var verkligen en toppenkväll. Det var superroligt att äntligen få festa med några classmates. Egentligen skulle jag tagit tåget hem igårkväll och inte hänga med ut, men eftersom jag missade mitt tåg så fick jag hänga med ut och partaja istället. Sen sov jag och Hedvig hemma hos Jennie.
När vi var ute igår och stod där ute och tog luft, så började några snubbar bråka och helt plötsligt puttas jag ner på marken, landar på en snubbe och FÖRMODLIGEN på nån jävla parasollstolpe. Fick så jävla ont i ryggen när jag reste mig upp, och kunde knappt sova så ont jag hade. När jag vaknade imorse tittade jag på ryggen och då visar det sig vara ett rejält sår över ryggraden. Hm, mindre kul.

Kommentarer
Postat av: ekt

hej, har skaffat ny blogg kika in :D <3

2010-10-31 @ 16:35:24
URL: http://ekt.blogg.se/
Postat av: ida

fina vänner du har =)

2010-10-31 @ 16:36:29
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0