Cause it's a deadly combination, you and me





I måndags gick det skit för mig på klippningen. Var så jävla arg för ingenting gick som det skulle. En usel dag rent ut sagt. Igår gick det desto bättre. Fick till den här snygga rockabillyliknande frillan. Blev sjukt nöjd faktiskt. Tänk att jag kan klippa endå hehe.

Idag fick vi tillbaka två prov vi hade förra veckan. Det gick bra mycket bättre än jag förväntat mig. Så det känns himla bra. Och nu är kemin äntligen över. Har kämpat som en gris, så det är så jäkla härligt att den nu är över.
Nu ska vi påbörja vårt projektarbete i frisörhistoria. Så imorgon och fredag är vi lediga. Självständigt arbete som vi kan jobba med hemma. SOVMORGON säger jag bara. Hur gött då!

Kommentarer
Postat av: madeleine

jag gissar på att du utbildar till till frisör? får man fråga vart och vad du tycker om utbildningen? är lite sugen! gillar rockabilly håret!



tack för kommenatern :)

2010-10-27 @ 22:59:51
URL: http://www.madeleinewho.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0