i guess now i got my payback



En fet jävla ångest yrar runt i mitt huvud just nu. Jag har kemiprov på onsdag som jag absolut verkligen inte förstår hur jag ska klara av. Det är SÅ mycket svårare än jag trodde. Eller egentligen inte jättesvårt, men det är så jävla mycket som ska tryckas in i huvudet. Och som vanligt är man ute i sista sekund. Dock jobbade jag hela helgen så hade ingen tid att plugga då, och föregående vecka hade jag massa annat plugg, så det är svårt att få in allt.
Kommer få sitta uppe till klockan ett inatt och mata in grej efter grej.

Nåväl. Ny säsong av Paradise Hotel började idag. Kommer nog bli en spännande höst.
Nä om man ska ta och plugga lite här va. Och käka lite popcorn på det. Kommer få en underbar kväll här i min och mina böckers ensamhet känner jag.

Hoppas ni har en roligare måndag!

Kommentarer
Postat av: Meg

snygga tights :)

2010-10-12 @ 10:39:27
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: a l e x a n d r a

Åh snyggt!

2010-10-15 @ 22:18:43
URL: http://alexandradr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0