I'm on the road, back to my home



ALLTSÅ helt seriöst, jag orkar inte mer. FYFAN vad kemin tar kål på mig. Jag är helt slut i huvet. Orkar inte läsa en endaste mening till. Även om jag är så illa tvungen. Jag vet i tusan hur provet imorgon kommer gå. Känns för tillfället som det kommer gå åt helvete faktiskt. Men jag får hoppas jag blir godkänd iallafall, det är ju det viktigaste. Men fan vad jag aldrig mer vill läsa kemi. Och slutprov om två veckor på hela boken. GOOD LUCK!

Ska gå ner och ta något att äta och samla lite ork till att försöka prega in det sista i huvet, även om det är så gott som omöjligt. Sen ska jag kolla Paradise Hotel och slutligen försöka sova. Kommer väl drömma mardrömmar om denna förbaskade kemin.

Kommentarer
Postat av: Jennie

bilden är snygg.

och jag hatar verkligen kemi!

2010-10-19 @ 22:35:58
URL: http://sheislost.blogg.se/
Postat av: anna

har du betalat din utbildning själv?

2010-10-20 @ 11:03:21
Postat av: eemma

sv till anna: yes det har jag dessvärre gjort.

2010-10-20 @ 18:18:41
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0