I'm talking to the moon


I LIKE!

Idag är jag hemma från skolan. Mår kasst. Kan inte andas så förkyld jag är, har ont i halsen, hostar och är hängig. Sjukt trist. Men lite skönt samtidigt. Helgen är redan kommen för min del, eftersom vi har studiedag imorgon. Helt sjukt skönt.
Men ikväll är det frisörmässa i stan som vi i klassen skulle gå på. Jag vill sjukt gärna dit, men får se lite senare hur jag känner mig.

Förresten, hade ju kemiprov igår, och det gick bra mycket bättre än jag förväntat mig. Kände liksom att bara jag får godkänt blir jag nöjd. MEN istället fick jag MVG, hur bra känns inte det då. Blev väldigt glad! Nytt prov nästa vecka, mindre kul.

Nu ska jag vila lite. Skriver av mig lite mer sen!

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Foto

jag är sugen på en tatuering till!

2010-10-14 @ 16:22:50
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0