so I travel back, down that road, wish you come back



Ja det går inte så bra för mig och mitt bloggande här märker jag. Det gillar vi inte.
Jag är helt slut i huvet just nu. Har jobbat hela helgen och igår fyllde Anna 20 år så det var party all night long. En riktigt bra fest må jag säga. Det var fullt ös från början till slut. Idag mår man ju som man förtjänar. Det blev lite mycket för min del, vilket inte var meningen. Men så kan det bli ibland.

Har precis käkat söndagsmiddag och ikväll är det Ensam mamma söker. Veckans höjdpunkt. Och i allmänhet så blir det en vääldigt lugn kväll.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Livet är ju en fest brukar ju vissa säga!! ;)

2010-10-10 @ 20:03:09
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0