Hallåja. Här har jag inte varit mycket på ...

Hallåja. Här har jag inte varit mycket på senaste. Har inte alls haft någon tid. Jobbade fyra dagar i streck, var ledig i måndags och sen jobbade jag igår, idag och även imorgon på salongen. Har varit helt slut dom här dagarna så därför har jag inte haft ork för någon dator. Men efter jobb imorgon lovar jag er något inlägg. Har det superbra på nya jobbet. Redan haft flera kunder och imorgon har jag fem st, känns görbra. Nu ska jag lägga mig och sova bredvid min prins. Så vi hörs imorgon. Hoppas allt är bra med er iallafall:) puss och godnatt fina ni.


Kommentarer
Postat av: Jill

så blir det ibland :)... tur att man har ett liv vid sidan av bloggen iaf ;-) ha en fin dag sötnos!

2011-08-04 @ 13:53:25
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0