tisdag 13 december

13 december idag innebär att det är Lucia. Hade satt klockan på sju imorse för att gå upp och titta Lucia på tvn, men jag var på tok för trött för det så jag somnade om.
Har haft en mysig dag med fika och prat på Farmor Idas café med Becca, Låjs och Evelina. Sen har jag haft en kort dag på jobbet. Rätt skönt ibland.

Tycker det är lite tråkigt nu när man blivit äldre att man inte får se eller gå lucia i skolan. Kommer ihåg att jag alltid tyckte det var så mysigt.


Tog lite mysiga kvällsbilder i vårt fina julhus nu ikväll.







Kommentarer
Postat av: MICHELLE BOGAR

Åh vad mysigt det ser ut! Jul alltså.

2011-12-21 @ 14:45:52
URL: http://neonfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0