lördag 31 december

Tänkte summera mitt år med ett litet bildregn. Har varit ett väldigt bra år. Hoppas att 2012 blir lika bra!
(bilderna kommer blandat under årets gång)


Festade loss med finaste frisörtjejerna!


Stack upp till Göteborg med Pontan, Becca och Nalla. Gick på Liseberg och hade mysigt.


Fotoprojekt i skolan.



Mamma och Mats gifte sig i rådhuset.




Jag tog äntligen min frisörexamen som jag firade med mina fina vänner.


Min underbara klass på examensdagen.


Var med Fiie och Line på Idols genrep på Malmö Arena.


Firade midsommar hos Tove med massa fina människor.



Syrran hade 20 årsfest.



Hade förfestskvällar hemma hos mig under Falsterbo Horse Show veckan.




Åkte ner till lägenheten i Spanien med Fiie en vecka.



Firade Tove som fyllde 22 år.



Var på Malmö Arena och kollade Melodifestivalen med familjen.


Kommentarer
Postat av: jenlen

så många fina bilder, ser ut som du haft en himla härlig sommar!

2012-01-04 @ 19:27:38
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0