who's that girl, where's she from



Och så var man 22 år. Har haft en underbar födelsedag. Fick massa fina grattis och massa kramar av alla på skolan. Tänk att man har så underbara klasskompisar. Fick dessutom present av en också. Inte dåligt alltså. Dessutom bjöd jag på kakor. Inte dåligt att fylla år.
Har varit helt glad idag. Ovanligt glad faktiskt. Det är rätt kul att fylla år, man får så mycket uppmärksamhet haha.
Efter skolan var jag med familjen på restaurang i Malmö och käkade otroligt god mat. Trots att jag blev propp mätt, var jag tvungen att trycka i mig en semla nu när vi kom hem. Är det tradition så är det.

Fina presenter har jag också fått. Pengar, två par skor och en kavaj. Inte dåligt.
Nu ska jag bara njuta av dom sista timmarna av dagen, sen hoppa i säng. Är ledig från skolan imorgon. Men har massa ärenden att fixa.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh så härligt att du fick en bra dag sötnos!!

2011-01-19 @ 21:54:52
URL: http://currently.blogg.se/
Postat av: alexandra

fyller du år idag? nämen grattis!! vad bra att du haft en underbar dag :)

sv: tack så mycket, behöver färga det en gång till. sen blir det nog perfekt! känns bra faktiskt, men har lite ångest. ena dagen vill jag vara blond och andra brunett. jobbigt, haha!

2011-01-19 @ 22:14:03
URL: http://alexandrasah.blogg.se/
Postat av: ellen♥

guuuud vad vacker du är!

2011-01-25 @ 19:32:34
URL: http://thisisellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0