She's all laid up in bed with a broken heart

Då var man frisör ja. Som jag tidigare skrivit, det känns helt underbart. Är så otroligt stolt över mig själv.
Examensfesten vi hade i torsdags kunde inte blir bättre. Fan vilka underbara klasskompisar jag haft, och på tal om alla fina lärare. Det var tungt att säga farväl, framförallt av vissa som jag vet att jag kanske aldrig mer kommer att se.
Vi bjöds på massa god mat, massa vin, skratt och tårar från höger och vänster. Det var en av dom bästa dagarna på länge. Men fy tusan vad jag kommer sakna er alla.


Idag har jag varit i Köpenhamn med sis och mammi och shoppat, ätit och haft det otroligt mysigt. Det blev en heeeel del shopping vill jag lova. Mer än vad jag egentligen skulle.

Har massa bilder att visa er från torsdagen, men det får bl imorgon, för nu ska jag hem till Fiie med brudarna.


Jag och underbaraste Saeunn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0