when I was loving you

Idag är jag knappt levande. Vaknade vid tolv och ligger fortfarande i sängen. Orkar inte göra ett skit faktiskt.

Gårdagen var underbar. Vi hade en otroligt bra dag i Lund. Jag och fina classmates. Självklart satt mitt minneskort till kameran kvar i datorn när jag skulle börja ta bilder, men det gick att ta några endå, så jag hoppas att jag kan lägga upp dom här sen.
Jag var så trött mot kvällen igår att jag skippade utgång och åkte hem. Slapp slösa pengar och är inte allt för bakis idag.
Nu ska jag fortsätta dö lite här i sängen. Puss på er!


En bild från gårdagen på mina fina tjejer bjuder jag på så länge.

Kommentarer
Postat av: Semra

mysbild ! =)

2011-05-01 @ 22:05:09
URL: http://nojesmix.com/semra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0