Here i stand again

Haft en jättemysig helg. Bara lugnt och skönt. Blev lite fika i stan i lördags med fiie och line och på kvällen lagade jag och pontan middag och hade myskväll. Och igår fixade dom klart det sista i lägenheten så nu är här så fint som det kan bli. Bjöd pontans föräldrar på tacos och sen tog vi en promenad till hemmakväll och handlade ett kilo godis haha herregud så mycket godis det blev. Räcker för hela veckan.

Idag har jag varit ledig. Tog en lång sovmorgon och åt frukost i lugn och ro. Åkte sedan vidare in till stan och fixade ett ärende och ikväll har jag, mamma och sis haft tjejkväll. Middag på Mando och bio efter det. Dundermysigt.
Nu ligger jag och prinsen i sängen och ska nanna. Tidig jobbdag imorgon.
Oj vilken uppsats det här blev haha.
Godnatt på er.

I lördags passade vi världens sötaste lilla smilla. Hon är helt underbar!


Kommentarer
Postat av: Karin

oh vad hon är sööt! tycker att hon är jättelik sofia :)

2011-11-08 @ 18:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0