Onsdag 30 november

Godkväll. Såg visst precis att klockan är ganska mycket, måste snart hoppa i säng.

Idag har de varit full rulle på jobb, haft massa att göra hela dagen, galet kul. Och morgondagen ser ungefär likadan ut. Sen på fredag har vi stängt på salongen eftersom vi ska på julfest på kvällen inne i Malmö. Ska bli så himla roligt.

Köpte nyårsklänningen häromdan, för en gångs skull är jag ute i god tid med det haha. Och igår beställde jag skor. Så nu är hela den outfiten fixad. Känns skönt att slippa tänka på det sen!

Nä nu ska vi kolla lite tv till sen nanna.
Godnatt på er.

Bild från i somras. Saknar faktiskt mitt långa hår lite ibland. Även om jag trivs så himla bra i detta också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vaf jag längtar!!! Sks bli sååå kul!! :D

Är du taggad? :)

2011-12-01 @ 18:14:41
Postat av: Becca

De varjag:) Hihi

2011-12-01 @ 18:15:43
URL: http://rebfre.se
Postat av: Nathalie

Sv_ ja visst är den:)

2011-12-01 @ 20:45:51
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0