we found love in a hopeless place

Då var det redan söndag igen. Herrejösses alltså. Dock älskar jag söndagar, för det är en sån dag där man inte behöver göra någonting.

Vaknade vid halv ett "imorse" och mådde väl inte direkt bra. Huvudvärk och fruktansvärt seg och trött i kroppen. Säger tack till gårdagen som blev väldigt lyckad. Har fan inte dansat så mycket på jag vet inte hur länge. Vi dansade rövarna av oss och fy helvete vad svettigt det var. Var helt blöt när jag skulle hem haha fresch.

Har några bilder från igår som jag visar lite senare idag!


Kommentarer
Postat av: Jill

Åhh visst är det härligt med söndag!!! Mys dag nummer 1 :)... Jag tror inte att du skulle se yngre ut i kort hår, men fundera du lite till ;-)

2011-09-26 @ 09:11:56
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: ida

finfin

2011-09-26 @ 09:54:01
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0