måndag 20 februari

Alltså katafuckingstrof vad kassa bidrag det var med i lördags på Melodifestivalen. Den enda som var bra var Molly, så det hade ju varit en skräll om hon inte gått vidare.

Igår satt jag och Pontan SPIKADE framför tvn från klockan tio på kvällen till klockan två på natten. Haha. Äntligen har BigBrother dragit igång igen. Och vad tror ni jag gör idag på min lediga dag!? Sitter och glor BB live såklart haha. Jobbigt beroende det är eller!

Om några timmar blir det träning och jag antar att jag kommer fortsätta BB tittandet när jag är klar med det.
Imorgon kommer ÄNTLIGEN min syster hem. Jag kan inte fatta att det redan gått tre månader.. Helt sjukt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0