söndag 8 juli

Jag har inte alls haft tid med bloggen denna veckan, så därför har det inte blivit något uppdaterande.

Har iallafall haft en kanonhelg. Och en väldigt bra vecka i övrigt också. I onsdags var det jättefint väder så efter jobbet satt jag, becca, evelina och linda på beccas balkong och drack vin och hade det supermysigt. Drog sen ner till en park och mötte upp två killkompisar där vi fortsatte dricka vin och spelade lite fotboll. Direkt vidare in till stan och Fridays för några drinkar. Sen slutade vi på Yard som var mindre kul.

Och igår var det äntligen premiär för falsterbo horse show veckan. Det blev en galen kväll haha. Känns som man festat lite för mycket den senaste veckan. Och det lär bli en likadan den här veckan. Men det ser jag fram emot.
Har en hel del bilder att lägga upp här. Så ska försöka göra mitt bästa och vara lite mer aktiv!



Kommentarer
Postat av: ida

å vilken fin headerbild söt!

2012-07-09 @ 08:41:37
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0