Söndag 11 mars

Hej på er.
Så var denna helgen näst intill över. Blir nästan rädd hur fort dagarna och veckorna går nuförtiden.

I fredags blev det fest med becca, Evelina och Lotta. Vi hamnade på etage. En helt okej kväll faktiskt. Var desto dödare igår när jag vaknade halv ett. Så lördagen blev en väldigt skön slappedag. Tog dock en promenad till Malmborgs och handlade lite käk. Mycket skönt. På kvällen satt jag och pontan spikade framför melodifestivalen. För en gångs skull valde Sverige en rätt och värdig vinnare. Även om jag egentligen hejade på danny och Ulrik så blev jag glad att loreen vann.

Nu har vi precis ätit middag och sitter och väntar på BB som börjar om en och en halv timme.
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0