pannkakor och nybäddad säng

det  blev inget jobb för emz idag. vaknade imorse och kände att jag fått urinverksinfektion, så jag fick bege mig till doktorn vid lunchtid, och det visade sig att det var det. så nu ska man gå på pencilin resten av veckan. lagom kul faktiskt. men jag hoppas att jag kan jobba imorgon iaf.
syrran och hennes kompisar står där nere och lagar pannkakor, så det får bli min mat idag. rätt gott, fast känns sjukt onyttigt men vafan;) man kan ju inte alltid vara nyttig, även om jag önskat att jag kunde vara det. nu håller jag på att bädda rent i min säng. så ikväll när jag ska lägga mig kommer det vara sååå mysigt. ska verkligen bädda ner mig ordentligt och tycka riktigt synd om mig själv haha. sånt måste man faktiskt göra ibland.
see you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0