Just be honest, you are the finest

God afton. Klockan är över tolv och jag är uppe trots att jag gick upp tidigt imorse. Borde väl gå och sova snart..
Haft en fullspäckad dag på salongen idag. Himlans roligt faktiskt när det är mycket att göra. Har inte hunnit sitta ner, förutom när jag slängt i mig lite saft mellan kunderna. Men jag gillar det.
Ikväll har jag, line och Låjs haft idolmys hemma hos fiie. Den traditionella fredagskvällen med andra ord hehe.
Kom precis hem till pontan som låg deckad på soffan. Får försöka flytta över han till sängen och sen ska även jag gå till sängs. Ledig imorgon, helt galet skönt! Sov gott


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt!

2011-11-05 @ 17:50:34
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0