Finns spöken?

Jag blir så glad varje dag när det är så fint vårväder ute. Synd bara att man jobbar så man inte hinner njuta på samma sätt. Men endå helt underbart.

Steffie ville såklart ha BK mat idag som vanligt haha. Så man fick ju ställa upp och hänga med. Sen drog vi vidare hem till Bob där även Tove befann sig. Degen kom också in och gjorde sällskap och vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord. Steffi kom också sen haha. Så vi blev ett trevligt litet gäng på sex pers en onsdagskväll.
Vi började snacka spöken och grejer, och OM jag var rädd när jag skulle köra hem. Fan vad det är obehagligt att prata om sånna saker som verkligen verkar vara sanna. Sånna sjuka saker som man absolut inte tror kan hända, som endå händer. Jag blir sjukt skraj av sånt. Riktigt läbbigt faktiskt. Man undrar ju om det verkligen är sant!? Men det måste det ju vara, hur kan annars en kedja ligga knäppt på nattduksbordet på morgonen när man somnade med den runt halsen? Hur kan en termos som stod på bordet vara borta, och sedan några timmar stå på exakt samma plats igen? Och hur kan kranar sättas igång av sig själva? Ja, man blir ju helt däng i huvudet när man hör sånna saker. Det blir iallafall jag. Scary scary!

Nu måste jag sova. Upp och jobba imorgon as usual. Natti.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det märkt att du skriver ganska dåligt eftersom detär typ ingen som skriver kommentarer till dig!! lite fjortis skrivande liksom..ja för det kan ju verklifgen inte vara så att det finns läckor på kran packningarna som gör at det börjar rinna vatten lite då och då..snälla, det är pinsamt.

2009-04-02 @ 11:00:45
Postat av: Emma

Alltså, har du seriöst ett fett jävla problem? Varför går du in på min blogg om du nu tycker den är såååå jävla pinsam. Hela du är fan pinsam!

2009-04-02 @ 12:29:11
Postat av: Louise

Jag tycker din blogg är jätte fin emma ;D om lilla marcus nu har problmen med det så kan han ju skaffa sig en annan hobby ist för att kommentera din blogg!

2009-04-02 @ 12:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0