dööötrött

Trött som en gnu sitter jag nu här framför datan och har precis krängt en bit till av kladdkakan. Magen ska vi ju då inte prata om. (gravid?)

Kollade på vääärldens mest sega och osevärda film hos Becca. Jag orkade inte ens se slutet så jag åkte hem. Och även om jag är så trött så jag håller på att dö nu, så giter jag inte sova. Så tradit. Dock är de jäkligt skönt, men de är tråkigt att ligga själv i sängen. Hade hoppats på sällskap inatt, men så blev det inte.

Längtar tills imooooooorgon. DARIN DARIN DARIN! Kommer bli så bäst. Jag ska stå längst fram som jag nämnde innan. Så det gäller att vara där i god tid. Tre lär väl räcka om konserten börjar sju!? Så många lär väl inte gilla Darin lika mycket som mig. Fast å andra sidan kanske dom gillar någon annan artist som ska vara med.
Men jag är mest där för Darins skull. Och för Knappen och Hakims förstås.


Nä nu får jag väl gå och lägga mig endå. Sleep tight.


Kommentarer
Postat av: Emmeli

hihi jag o Hanna ska åxå se darin =) men vi står nog inte längst fram hehe =)

2009-08-19 @ 09:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0