egen tv

då var det redan söndag. fan att helgerna alltid ska gå så jädrans snabbt. pallar inte jobba en hel vecka till. men idag har jag äntligen köpt mig ett par foppatofflor, så nu hoppas jag att jag inte behöver ha ont i fötterna längre. idag har jag även fått uppsatt min teve på väggen, känns helt wonderbart. äntligen kan jag leva i mitt rum som alla andra redan gjort nu dom senaste 10 åren, då jag levt i mitt vardagsrum. visserligen inget fel alls på det, men alltid skönt att kunna ligga och dega i sin egen säng framför sin egen tv.
ikväll blir de nog en promenad ute i snön, ja det lilla som vi fått över natten. jag som hade hoppats på en tidig vår i år, men nej, självklart kommer snön iaf, bara två månader för sent. boooring!

skriver kanske en rad eller två senare ikväll med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0