januarimys

igår var jag nådigt trött när jag vaknade. blev väckt av mamma vid 12 och fick då en väldigt god frukost. gjorde vid mig och drog sedan hem till j för att sedan dra vidare till skånecupen med han och tobbe. mycket trevligt måste jag säga.
hem till j sen igen och glodde på tv och flummade. ovanligt kul haha! kvällen spenderade jag hemma hos låjs med loppan och steffie. massa tjejsnack, skratt, kräng och bara massa mys. en efterlängtad kväll.  

riktigt vinterväder idag, soligt och lite frost och snö lite överallt. vill bara iväg och åka skidor nu, men de blir inget sånt de här året tyvärr. den här dagen ser jag inte fram emot, har förmodligen fått urinvägsinfektion, mindre kul. så det blir att stanna hemma idag, förmodligen träna ikväll, för de behövs veeerkligen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0