mat för ett år framöver?

Dundermysig kväll med mina finisar. Det blev supergod mat på Gränden. Grillspett med potatisgratäng och vitlökssås. Fyfan vad gott det var. Och fyfan vad jag åt. Jag trodde fantamig att magen skulle spricka mitt ittu ett tag. Hur mätt jag än var så bara åt och åt jag. Det var ju bara så jäkla gott. Det är inte ofta man äter så god mat inte. Muuuuums.

Efter det var det bara vidare till Espresso House på lilla torg. Men nä, jag kunde inte köpa något. Magen var för full för att det skulle få plats en efterrätt också.
En hejdundrans bra kväll var det iaf. Fina flickor har jag!

Nu ska jag snart bege mig in till sängen. Trött som en gnu.
Och om två dagar kommer lilla Tovi hem. WIwiiiii.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0