shoppinggalen?

Förlåt för dålig uppdatering igår. Det berodde helt enkelt på att jag inte var hemma.
Det blev en heldag i Köpenhamn igår med mammi och sis. Sjukt jävla roligt. Jag har blivit så jäkla shoppinggalen på sista tiden. Fråga mig inte hur, framförallt inte när jag är pank haha!
Det blev en heeel del kläder må jag säga, allt mellan himmel och jord.
skor
två skjortor
en jeansväst
en väst med fransar
ett vitt linne
en blommig tunika
en vanlig lång tröja
jeans
en orange "magtröja"
en väska
två sjalar
en kjol
en tjocktröja
en kofta


Ja, då undrar vi ju hur du hade råd med allt detta emz. Nä men det löste sig bra. Nu kan jag byta ut garderoben lite och slänga ut gamla kläder som jag aldrig använder, och istället få in massa nytt fint. Underbart!

Hade dessutom en jättemysig kväll och natt hos p. Kom hem sju i morse och då åkte jag till statoil och handlade nybakta bullar. Åkte sedan hem och käkade och sen deckade jag i soffan.
Vaknade för ca en timme sedan och nu ska jag duscha, sen träffa Låjs!
See yaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0