090327

Förvånadsvärt lite folk på jobb idag. Med tanke på att det var lön för två dagar sen så trodde jag det skulle vara proppat med folk hela dagen. Men istället vi fick tid till att kränga haha. FANNNNN!!! Jag hatar mitt jobb lite ibland, bara för att jag äter rent för mycket skit. Men hur svårt är det inte att motstå sånt när man har de framför ögonen hela dagarna.
Men usch, måste verkligen försöka sluta käka så mycket skit. Varken bra för tänderna eller för resten av kroppen.

Cyklade iallafall hem från jobbet idag, i MOTVIND! Stackars mig. Men duktig kände jag mig kan jag säga. Och genomsvettig var jag när jag kom hem, efter 25 minuter på hojen.

En lugn kväll för min del har det varit idag. Var helt slut efter en hel veckas jobb, och eftersom jag ska jobba imorgon med så fanns det inget annat alternativ än en chillkväll. Tove och steffie blev mina lagkamrater denna kväll. Lets dance, godis, chips, dippa, skip-bo och snack var vad denna kvällen bestod av. En riktigt behövlig kväll faktiskt.
Nu ska jag lägga mig och sova, upp nio imorgon för att börja jobba kl elva. Godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0