all i ever wanted

Lallalalalaaaa jag har ett jobb! Glad som en fågel höll jag på att säga. Fri som en fågel heter det ju dock. Inte för det passar i detta sammanhanget men endå hahah.
Börjar jobba redan ikväll. Ska då jobba tillsammans med en annan tjej som ska lära upp mig och visa hur allting går till. Så idag och imorgon får jag ingen sömn.
Sen är jag ledig på torsdag. Och sen är det jobb igen fredag, lördag, söndag. Tuffa dagar blir det denna veckan. Men jäkligt skönt med ett jobb.

OCH jag har ju inte berättat vad det är för ett jobb. Det är på Victoria Park. Det nya bostadsområdet i Limhamn. Jag kommer stå i receptionen som är bemannad 24/7. Kommer också städa och ha hand om lite pappersarbete. Kommer bli skitbra känner jag på mig!
Och fyfarao vad fint där är..Shiittt amagaad! Värsta lyxen. Hade lätt inte tackat nej till att bo där. Dock lite för dyrt för mig haha. Fan också:(

Berättar lite mer imorgon när jag vet lite mer om hur allting kommer att gå till.

Kommer dock ta lite tid innan jag kommer in i rutinerna och vänjer mig vid tiderna. Jobbar endå trots allt mellan 23-07. Så det blir tufft i början, men sen kommer det nog bli hur bra som helst.

Skriver lite senare för nu ska jag fixa lite saker. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0