just like every night, has it's dawn



Fan vad dålig jag är här alltså haha. Åh jag hinner inte. Så jäkla mycket i skolan nu.
Vi var i salongen för första gången igår. Skoja om att jag var nervös eller haha. Stod och skakade innan vi skulle hämta vår kund. Jag och Cicci gjorde blonda och brun-koppriga slingor i hela håret på en kund. Det blev riktigt snyggt. Nervositeten släppte nästan direkt när vi hade börjat, så det var skönt.

På bilden syns ett underbart vackert höstträd från vår trädgård. Dock har alla löven trillat av nu. Men det var fint så länge det varade.

Kommentarer
Postat av: Placebohoe

Fin bild :)

2010-11-13 @ 11:58:35
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0