one day at a time



Arh alltså shiiiiit vilken dålig utdate det har varit denna veckan. Måste vara rekordmånga dagar sen jag bloggade sist. Fy skäms! Men ja, så blir det ibland. Har haft en tuff skolvecka, och knappt hunnit vara hemma.
Men denna veckan ska det bli ändring på det.

Vad har hänt i veckan då?! Jo jag har bland annat klippt Fiie fin i håret och hon blev supernöjd. Känns skönt. Haft långa dagar i skolan med mycket läxor osv. Och i fredags vi firade vi Fiie som fyller 21 nu i veckan. Blev tacos, massa prat och skratt, och slutligen stack alla ut och festade utom jag hehe. Var för trött och kände att pengarna inte räckte till. Det är inte lätt att vara student!

Nu har jag precis varit och byggt på naglarna, som snart ska målas knallrosa. Ska vara modell till en i skolan i veckan i hennes fotoprojekt. Ska bli sjukt roligt.

Kommentarer
Postat av: jenny

roligt att stå modell :)

2010-10-03 @ 18:20:05
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0