sorry seems to be the hardest word

Jahapp, då var sista dagen i salongen över. Fan vad sorgligt det känns. Kommer sakna tiden med alla underbara lärare och alla fina kunder jag haft. Men förhoppningsvis kommer allt bara bli bättre nu. Sista dagen på min praktik imorgon också, och sen är det dags för 2½ vecka träningsläger inför examen. Har extremt mycket att fixa så jag hoppas verkligen att jag hinner med allt.

Men nu tänkte jag ha en otroligt lugn kväll. Somnade klockan NIO igår, för första gången på ja, kanske fem år? Haha det händer aldrig, men igår var jag så trött att jag trodde jag skulle gå under.
Hoppas ni har en bra torsdag!


Bild från i höstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0