move your body, out of the floor



Fyfan som jag mår idag. Var på jobb klockan elva imorse och direkt när jag kom dit mådde jag sämre. Min näsa rann non stop, jag nös ungefär 70 gånger och hostade och mina ögon rann plus att det kliade något fruktansvärt i min näsa. Det måste vara min värsta förkyldning genom tiderna. Herregud. Så jag åkte hem en timme tidigare, kände att jag inte ville vara kvar och smitta ner alla.

Om en timme åker vi till stan för att äta på arenan innan vi ska se Melodifestivalen. Har inte en aning om vilka bidrag som ska vara med ikväll, men det blir säkert bra endå. Hoppas bara att jag mår lite bättre. Kul att sitta och nysa framför alla hela kvällen. Och för att inte tala om att sitta och snyfta hela tiden för att snoret rinner. Haha jag känner mig fan nästan döende!

Kommentarer
Postat av: IDA

sv; tack finis!

2011-02-27 @ 12:35:43
URL: http://spotlights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0