I set fire to the rain

Då är man åter på jobbet idag igen. Men idag är det ju fredag och man har en hel ledig helg att se fram emot. Så jäkla härligt.
Jag gick upp vid 9 idag, men alltså jag fattar inte vad det är med mig och tröttheten. Jag är så förbannat trött varenda jävla morgon. Fast jag endå sover åtta timmar MINST varje natt. Hur fasiken går det ihop, jag fattar inte.

Sitter iallafall och dricker lite kaffe nu här emellan kunderna. Tänkte gå och köpa lite käk strax också, inte ätit frukost idag så det får bli lunch till frukost hehe.
Är nog hemma vid sex tiden ikväll så vi får höras då. Puss


Kommentarer
Postat av: Lorena

ditt hår är så snyggt!

2011-10-21 @ 15:15:07
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0