dan före dan före dan före dopparedan

precis tittat på heartbreak hotel. den sjukaste filmen som gjorts haha. silka sjuka kvinnor som är med där. det är fan så det ska vara, man ska gå ut och roa sig så länge man kan, oavsett ålder.

idag föll äntligen granen och tomtelandet på plats. och båda två gjordes utav mig, stolt som jag är. granen blev så grann så och tomtelandet blev lika fint som det brukar även om det ser olika ut från varje år som går.
stack en sväng till kyrkan också för att kolla en julkonsert, sämre än förväntat. dryga sånger och allmänt trist. en väldigt besviken emz.
becci fyller hela 19 år idag, så nu är även hon lika gammal som vi andra. STORT grattis din sötboll:)

nu känner jag faktiskt att julkänslan börjar komma tillbaka igen..och hur bra är inte de dåå? himlans underbart.
druckit julmust, käkat lite julgodis och haft julmys hela dagen. i löööv it. och det är även dan före dan före dan före dopparedan. 
det enda som saknas nu är min förbaskade pälsmössa, men den SKA försöka hittas och inhandlas imorgon!
nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0