en måndag



måndag idag igen. de är ju hemskt rent vad veckorna går fort. snart en vecka sedan det var julafton när det kändes som det var igår ungefär. jaja whatevaaah, jag lever vidare som tur är.
idag har jag stekt i solariet, måste hinna få lite färg nu till nyår. man är ju vitare än en krita just nu. och jag gillar ju inte att vara vit, och då passar solariet alldeles utmärkt. det blir samma sak imorgon igen, fett schöönt.

stack till ystad med plastfassan sen och kollade en handbollsmatch. och självklart forlorar de laget jag hejar på. man blir ju inte precis förvånad. fan vad kul handboll är. jag ångrar som fan att jag slutade på de för några år sen.

sitter och smaskar på en påse popcorn nu, men efter nyår är det slut på allt sånt skit och då är det träning fyra gånger i veckan som gäller plus nyttig mat. och nu ska jag sätta mig framför tvn och kolla one tree hill, man kan ju aldrig få nog av det programmet. tjaråå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0