man mår som man förtjänar

fan vilken bra kväll igen. jag älskar bra kvällar där allt känns perfekt.
förfest här hemma med steffie, loppan och johanna. svinmysigt. söp, snacka skit och sjöng singstar as usual. och loppan, du var väl endå bäst eller;) hahah auuw! därefter bar det av mot crown, och full som man var skulle jag såklart ha mina höga skor, gick bättre än väntat faktiskt. FÖRUTOM den sista timmen, ack ack vad ont jag hade i mina fötter, men de var de fan värt. proppat med folk och väldigt trevligt. massa dans och trevliga människor. en förvånadsvärd bra kväll. 

idag mår man ju då inte allt för bra. bakfylla är fan inte att leka med. huvet snurrar som jag vet inte vad och magen skriker åt alla håll. så nu blir det bkmat med linie, faaaaan va pulit.

ikväll blir det singstar och massa trevligheter hemma hos johanna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0